Tuesday, September 6, 2016

Opleiding Strategie Doelwitte

Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot Opleiding Strategie ppt Laurence Yap Senior Bestuurder van Leer en OD APAC Deel dié Slide LinkedIn Corporation 2016 die ontwikkeling van jou strategie Hoe gaan jy om te wen in die tydperk wat voorlê Dit is die belangrikste vraag agter die ontwikkeling van strategie. Om te wen teen enigiets die moeite werd, jy 'n wedstrydplan nodig het. Professionele sport spanne weet, en hierdie idee van toepassing op jou organisasie, jou departement, jou span en selfs om jouself as 'n individu. Om suksesvol te wees beteken om te weet hoe om jou talent en hulpbronne te gebruik om die beste voordeel, en dit is baie moeilik om te wen as jy nie t het hierdie wedstryd plan in plek. Hierdie artikel stel jou bekend aan 'n gesonde verstand, sistematiese benadering tot strategie-ontwikkeling. Benaderings tot strategie in 'n vir-winsgewende maatskappy, waarvoor kompetisie en winsgewendheid is belangrik, sal jou doelwitte verskil van dié van 'n nie-winsgewende of staatsdepartement. Net so sal doelwitte vir 'n departement of span 'n ander omvang van doelwitte vir jou organisasie as 'n geheel. Byvoorbeeld, en afhangende van die omvang en omstandighede, wil jy dalk om strategieë te ontwikkel: Toename winsgewendheid. Kry jy meer markaandeel. Verhoog goedkeuring klassifikasies, of die bevordering van die kliënt tevredenheid. Voltooi 'n projek onder begroting. Om jou strategie te bepaal, moet jy ten volle verstaan ​​die interne en eksterne omgewingsfaktore wat jou raak. Met dit verstaan, kan jy jou duidelike voordele te identifiseer en te gebruik hierdie om suksesvol te wees. Van daar is, kan jy ingeligte keuses te maak en effektief te implementeer jou strategie. So, strategie skepping volg op 'n drie-fase proses: Die analiseer van die konteks waarin jy weer aktief. Die identifisering van strategiese opsies. Evaluering en keuse van die beste opsies. Ons sal kyk na hierdie proses, en hersien 'n paar nuttige gereedskap wat kan help om jou strategie te ontwikkel. Fase 1: die ontleding van jou konteks en omgewing In hierdie eerste fase, jy verseker dat jy jouself en jou omgewing ten volle te verstaan. Doen die volgende: Analiseer Lys van die organisasies Eerstens, ondersoek jou hulpbronne, laste, vermoëns, sterk punte en swakhede. 'N SWOT-analise is 'n groot hulpmiddel vir die ontdekking van wat jy goed doen en waar jy moet swakhede, op voorwaarde dat jy dit gebruik streng. Dit is baie makliker om jou doelwitte te bereik wanneer jou strategie gebruik jou sterkpunte sonder bloot jou swakhede. Kyk ook na jou kernvaardighede. Hierdie hoogtepunt van jou unieke sterkpunte, en jou help om te dink oor hoe jy jouself afgesien kan van jou mededingers. Analiseer jou omgewing Nou moet jy jou huidige bedryfsomgewing te ondersoek om te voorspel waar dinge beweeg. Is daar opwindende geleenthede wat jy moet streef Wat toekomstige scenario is waarskynlik in jou bedryf, en hoe sal hierdie impak van die werk wat jy doen PLAAG Ontleding. Porter se diamant. en Porter se Vyf Kragte is groot beginpunte vir die ontleding van jou omgewing. Hulle wys waar jy 'n sterk posisie binne die groter omgewing, en waar jy probleme kan hê. As jy voor te berei om jou strategie te skep, maak seker dat jy weer besig om in 'n manier wat sbelyn met veranderinge in jou bedryfstelsel omgewing, eerder as om te werk teen hulle. Hierdie eksterne faktore dikwels buite jou beheer, so as jy 'n strategie wat 'n verandering in een van hierdie elemente vereis na te streef, kan jy 'n lang, uitmergelende, nuttelose stryd voor jou hê. Wenk: 'n sleep matriks kan jou help met jou interne en eksterne ontleding. Hierdie raamwerk kombineer alles wat jy geleer het in jou SWOT-analise (sleep is SWOT in reverse), en dan pas dit aan die ontwikkeling van 'n strategie wat óf maksimeer sterkpunte en geleenthede, of verminder swakhede en bedreigings. Analiseer jou kliënte en belanghebbendes Jou strategie bepaal hoe jy sal wen, en wen is tipies omring deur hoe goed jy jou kliënte. - Winsgewende maatskappye moet hul kliënte en aandeelhouers gelukkig te hou. Regerings, nonprofits en projek spanne het almal ander belanghebbendes om sowel bevredig. Strategie skepping moet hierdie behoeftes te oorweeg. Identifiseer jou kliënte en belanghebbendes. Wat doen jou kliënte wil hê en wat is die sleutel belanghebbendes in jou sukses A Belanghebbendes Analise sal jou help om te ontbloot in hierdie behoeftes en voorkeure. Kyk ook na jou mark in detail. Beantwoord belangrike vrae soos Hoe is ons mark gesegmenteer, Wat subpopulasies kan ons bereik koste-effektief en Wat is ons optimale Marketing Mix Analiseer jou mededingers in 'n tradisionele winsgewende maatskappy, moet jy verstaan ​​hoe jou produkte te vergelyk met mededingers produkte, en wat jou mededingers vaardighede is. Hoe maklik of moeilik, is dit om jou mark te betree Watter alternatiewe doen kliënte het ons artikel oor USP Ontleding help jou maniere waarop jy effektief kan meeding identifiseer. Jy sal ook baie nuttige gereedskap wat kan help om die deelnemers in ons artikel oor Competitive Intelligence verstaan. Nie-winste, departementele spanne en projekte mededingers ook. Ander projekte en spanne binne die departement te kompeteer vir geld en ander hulpbronne. Daarom moet jy bewys dat jy waarde kan toevoeg. ontmoet doelwitte, en bydra tot organisatoriese sukses. Fase 2: Die identifisering van strategiese opsies In Fase 1, 'n begrip van hoe jou organisasie of span pas binne die konteks van die interne en eksterne omgewings ontwikkel jou. Nou dit is tyd om te dink oor die verskillende dinge wat jy kan doen om 'n duidelike voordeel te skep, en voldoen aan jou doelwitte te bereik. Hier is 'n paar basiese aktiwiteite wat kan help om hierdie besluit te neem. Hou 'n dinkskrum Options Gebruik kreatiwiteit gereedskap soos Dinkskrum. Reverse dinkskrum en Starbursting om projekte wat jy kan hardloop om mededingende voordeel te ontwikkel verken. Gids vir jou 'n dinkskrum met verwysing na die organisasie se missiestelling, maar, afhangende van jou rol in die organisasie, kyk hoe ver jy moet beperk word deur hierdie. Ondersoek Geleenthede en Bedreigings Jou SWOT-analise geïdentifiseer sommige van die belangrikste geleenthede en bedreigings wat jy in die gesig staar. Die gebruik van hierdie as 'n beginpunt, 'n dinkskrum bykomende maniere om jou geleenthede te maksimeer, jou dreigemente te verminder, of miskien selfs draai jou dreigemente in geleenthede. Los probleme op 'n probleemoplossende benadering kan ook help op hierdie stadium. As jou probleem is dat jy nie weer die bereiking van jou doelwitte te bereik, vra jouself af hoe jy kan verseker dat jy dit doen. (As almal in jou bedryf vind dit moeilik om te gaan met 'n spesifieke probleem, dan kan jy 'n mededingende voordeel te verkry deur dit te hanteer.) Byvoorbeeld, as jy wil om jou kliënt tevredenheid graderings in 'n bedryf wat geteister word deur swak verhoudings kliënt te verhoog, jou beginposisie laag tevredenheid. Hou 'n dinkskrum waarom dit die geval is, en die skep van strategiese opsies wat tevredenheid verhoog. Gereedskap soos wortel oorsaak analise. die 5 hoekoms. en Appreciative Inquiry kan jy 'n paar interessante nuwe perspektiewe op hierdie probleme gee. Fase 3: Evaluering en strategiese opsies kies van die finale stadium is om strategiese opsies in detail te evalueer en kies die een wat jy wil na te streef. Dit vind van hierdie artikel Nuttige Jy kan 'n ander 128 strategie vaardighede aan te leer, soos hierdie, deur by die Mind Tools Club. Evalueer die opsies wat deur hierdie stadium vyf het jy waarskynlik geïdentifiseer n verskeidenheid van goeie projekte wat jy kan hardloop. Jy moet nou evalueer om die beste strategiese opsies te kies. Oorweeg elke opsie jy vyf geïdentifiseer, maar don t maak 'n finale oordeel totdat jy jou aanslag vyf voltooi. Begin deur die evaluering van elke opsie in die lig van die kontekstuele faktore wat u in Fase 1. Wat doen hierdie vir jou oor elke opsie Tegnieke soos Risiko-analise. Falingsmodusse en-effekte-analise en Impact Analysis kan jou help om die moontlike negatiewe gevolge van elke opsie, wat baie maklik om te mis kan raaksien. Maak seker dat jy hierdie deeglik te verken. Besluit Matrix Ontleding is veral nuttig vir finansiële en nie-finansiële besluit kriteria saam te bring. Dit help om gewig individuele besluit kriteria, en oorweeg subjektiewe eienskappe - soos span pas en die waarskynlikheid van span buy-in - asook objektiewe, tasbare faktore soos koste en opbrengs op belegging. Kies die beste pad vorentoe met jou evaluering voltooi is, jy moet nou die beste strategiese opsie of strategiese opsies te kies, maak seker dat jy nie t kies so baie opsies wat jy jou hulpbronne te versprei te dun. Gaan jou idees vir konsekwentheid met jou organisasie se visie, missie en waardes. en werk hierdie indien nodig. Dit is maklik om te vergeet van hierdie kritieke elemente in strategiese beplanning, so te verseker dat dit wat jy wil om te wen is iets wat bydra tot die organisasie se algehele doel. Gaan jou aannames met behulp van die trapleer van afleidings. Dit help jou om die gesondheid van die redenasie proses wat gebruik word om jou strategie te ontwikkel bevestig. Wenk: Daar is 'n baie debat en meningsverskil oor die beste manier om die ontwikkeling van 'n strategie. Don t bang wees om hierdie benadering tot jou eie, spesifieke omstandighede Implementering Strategie Dit is geen goeie strategie te ontwikkel as jy don t implementeer dit suksesvol aan te pas, en dit is hier waar baie mense dwaal. Sien ons artikels oor VMOST Ontleding en die Balanced Scorecard vir maniere om die oorbrugging van die gaping tussen strategie-ontwikkeling en implementering, en ons Projekbestuur spyskaart vir die tegnieke wat jy sal nodig het om te gebruik om suksesvol te implementeer strategie. Sleutelpunte Jou strategie vir jou vertel hoe jy sal sukses behaal, maak nie saak hoe die sukses gedefinieer. En of jy weer die ontwikkeling van 'n strategie op die persoonlike, span of organisasie vlak, die proses is net so belangrik soos die uitslag. Identifiseer jou unieke vermoëns, en verstaan ​​hoe om dit te gebruik tot jou voordeel terwyl die vermindering van bedreigings. Die proses en gereedskap hierbo geïdentifiseer sal jou help om 'n verskeidenheid van moontlike strategieë vir sukses te identifiseer, sodat jy uiteindelik kan kies die een wat is reg vir jou. Pas dit toe op jou lewe praktyk strategie-ontwikkeling deur te dink oor jou eie, persoonlike omstandighede. Voltooi die onderstaande ontleding na te dink oor jou persoonlike pad vorentoe. Hier is 'n paar belangrike vrae om te oorweeg: Wat is jou persoonlike sterkpunte, swakpunte, geleenthede of bedreigings, en wat is jou kernvaardighede Wat is jy in staat wees om as jy jou verstand gee om dit Wat is die groter prentjie tendense in jou omgewing Hoe kan jy monitor of aan te pas by hierdie eksterne faktore wie is die mense wat belangrik is vir jou sukses (jou belanghebbendes) Watter opsies het jy Watter van hierdie sou jy oorweeg hierdie webwerf leer jou die vaardighede wat jy nodig het vir 'n gelukkige en suksesvolle loopbaan en dit is net een van baie instrumente en hulpbronne wat jy hier sal vind by Mind Tools. Teken in op ons gratis nuusbrief. of saam met die Mind Tools Club en regtig belasten jou loopbaan Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, Julie 21. Kommentaar (1) Oor 'n maand gelede Yolande geskryf Sonder 'n strategie of plan is om ons doelwitte te bereik, is ons amper beplan om te misluk. Persoonlik dink ek dat die volgende is 'n algemene probleem: jy moet nou die beste strategiese opsie of strategiese opsies te kies, maak seker dat jy nie t kies so baie opsies wat jy jou hulpbronne te versprei te dun. Sukkel om te kies, want so baie opsies kyk regs / goeie, beteken dat jy nog nie klaar is met die proses van kris - in staat is om die beste van 'n menigte van keuses te kies. 'n bietjie meer tyd spandeer op jou strategie, sal jy byna seker te red van die besteding van tyd op strategieë met 'n lae opbrengs. En afgesien van 'n strategie, wat jy nodig het om te stop en kyk na jou resultate - is jou strategie bring jy die gewenste resultate Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, 21 Julie Calling All L D Bestuurders Wat Is Strategie Meer inligting oor die drie vlakke van strategie, wat in hierdie video. Jy vyf waarskynlik gehoor van die term korporatiewe strategie wat in die werkplek. Maar wat is strategie, presies En is jy bewus daarvan dat jy nodig het verskillende tipes strategie op verskillende vlakke binne die organisasie In hierdie artikel, weer ons kyk na 'n paar algemene definisies van strategie. Ons sal fokus op drie strategiese vlakke en ons sal kyk na 'n paar van die kern gereedskap en modelle wat verband hou met elke gebied. Definiëring Strategie Strategie is ondersoek vir jare deur sakeleiers en deur besigheid teoretici. Tog is daar geen definitiewe antwoord oor watter strategie werklik is. Een van die redes hiervoor is dat mense dink oor strategie op verskillende maniere. Byvoorbeeld, sommige mense glo dat jy die huidige versigtig moet analiseer, verwag veranderinge in jou mark of bedryf, en, uit hierdie, beplan hoe jy sal slaag in die toekoms. Intussen het ander dink dat die toekoms is net te moeilik om te voorspel, en hulle verkies om hul strategieë organies ontwikkel. Gerry Johnson en Kevan Scholes, skrywers van Verken Korporatiewe Strategie, sê dat die strategie bepaal die rigting en omvang van 'n organisasie oor die lang termyn, en hulle sê dat dit moet bepaal hoe hulpbronne moet ingestel word om die behoeftes van markte en belanghebbendes te voldoen. Michael Porter, 'n strategie deskundige en professor aan die Harvard-sakeskool, beklemtoon die behoefte aan strategie om te definieer en te kommunikeer 'n organisasie se unieke posisie, en sê dat dit hoe organisatoriese hulpbronne, vaardighede moet bepaal, en bekwaamhede moet gekombineer word om mededingende voordeel te skep. Hoewel daar altyd 'n paar ontwikkelde element van strategie sal wees, by Mind Tools, glo ons dat die beplanning vir sukses in die mark is belangrik en dat, om volle voordeel te trek uit die geleenthede wat hulle moet organisasies te voorsien en voor te berei vir die toekoms te alle vlakke. Byvoorbeeld, baie suksesvolle en produktiewe organisasies het 'n korporatiewe strategie om die groter prentjie te lei. Elke sake-eenheid binne die organisasie het dan 'n sake-eenheid strategie, wat sy leiers gebruik om vas te stel hoe hulle sal meeding in hul individuele markte. Op sy beurt is, moet elke span sy eie strategie om te verseker dat sy dag-tot-dag-aktiwiteite te help skuif die organisasie in die regte rigting te hê. Op elke vlak, al is, 'n eenvoudige definisie van strategie kan wees: Die bepaling van hoe ons gaan om te wen in die tydperk wat voorlê. Ons sal nou kyk dieper op elke vlak van strategie korporatiewe, sake-eenheid, en span. Korporatiewe strategie in besigheid, korporatiewe strategie verwys na die algehele strategie van 'n organisasie wat bestaan ​​uit verskeie sake-eenhede, wat in verskeie markte. Dit bepaal hoe die korporasie as 'n geheel ondersteun en bevorder die waarde van die sake-eenhede binne en dit beantwoord die vraag: Hoe weet ons struktureer die totale besigheid, sodat al sy dele meer waarde te skep saam as wat hulle sou individueel Korporasies kan doen dit deur die bou van 'n sterk interne bekwaamhede plaas, deur die deel van tegnologie en hulpbronne tussen sake-eenhede, deur die verhoging van kapitaal koste-effektief, deur die ontwikkeling en koestering n sterk korporatiewe handelsmerk, en so aan. So, op hierdie vlak van strategie, weer ons gemoeid met dink oor hoe die sake-eenhede binne die korporasie saam moet inpas, en die begrip van hoe hulpbronne moet ontplooi word om die grootste moontlike waarde te skep. Gereedskap soos Porter se generiese strategieë. die Boston matriks. die ADL Matrix en VRIO Ontleding sal help met hierdie tipe van 'n hoë-vlak ontleding en beplanning. Die organisasie se ontwerp is nog 'n belangrike strategiese faktor wat oorweeg moet word op hierdie vlak. Hoe jy jou besigheid, jou mense, en ander hulpbronne te struktureer al hierdie invloed op mededingende voordeel en kan jou strategiese doelwitte ondersteun. Dit vind van hierdie artikel Nuttige Jy kan 'n ander 128 strategie vaardighede aan te leer, soos hierdie, deur by die Mind Tools Club. Besigheid Eenheid strategie Strategie by die sake-eenheid vlak is gemoeid met die suksesvolle meeding in individuele markte, en dit spreek die vraag: Hoe kan ons wen in hierdie mark egter hierdie strategie moet gekoppel word aan die wat in die korporatiewe vlak strategie doelwitte. Mededingende analise, insluitend die insameling kompeterende intelligensie. is 'n groot beginpunt vir die ontwikkeling van 'n sake-eenheid strategie. As deel van hierdie, dit is belangrik om te dink oor jou kernvaardighede. en hoe jy dit kan gebruik om jou kliënte te voldoen behoeftes in die beste moontlike manier. Van daar kan jy USP Ontleding gebruik om te verstaan ​​hoe om jou mededingende posisie te versterk. Jy sal ook wil om jou opsies te ondersoek vir die skep en die ontginning van nuwe geleenthede. Porter se Vyf Kragte is 'n moet-hê hulpmiddel vir hierdie proses, terwyl 'n SWOT-analise sal jou help om te verstaan ​​en aan te spreek die geleenthede en bedreigings in jou mark. Let wel: Vir kleiner ondernemings, kan korporatiewe en sake-eenheid strategie oorvleuel of wees dieselfde ding. Maar, as 'n organisasie meeding in verskillende markte, dan is elke sake-eenheid moet dink oor sy eie strategiese rigting. Dit is belangrik, al is, dat die strategie elke sake-eenheid se is in lyn met die oorhoofse strategie van die korporasie, veral waar die korporasie se handelsmerk is belangrik. Jou sake-eenheid strategie sal waarskynlik die mees sigbare vlak van strategie in elke besigheid area. Mense wat binne elke eenheid moet in staat wees om direkte skakels tussen hierdie strategie en die werk wat hulle weer doen trek. Wanneer mense verstaan ​​hoe hulle kan help om hul sake-eenheid wen, moet jy die basis vir 'n hoogs produktiewe en gemotiveerde werksmag. As sodanig, dit is belangrik om 'n duidelike definisie van die sake-eenheid se missie, visie en waardes het. Span strategie om jou korporatiewe en sake-eenheid strategieë suksesvol uit te voer, moet jy spanne regdeur jou organisasie om saam te werk. Elkeen van hierdie spanne het 'n ander bydrae te maak, wat beteken dat elke span moet sy eie span-vlak strategie egter eenvoudig nie. Hierdie span strategie moet direk lei tot die bereiking van sake-eenheid en korporatiewe strategieë, wat beteken dat alle vlakke van strategie ondersteun en te verbeter mekaar om te verseker dat die organisasie suksesvol is. Dit is hier waar dit nuttig is om die span se doel en grense met behulp van definieer, byvoorbeeld, 'n span handves en om dit te bestuur met behulp van tegnieke soos Doelwitbestuur en gebruik van sleutel prestasie-aanwysers. Jy moet doeltreffend werk om die strategiese doelwitte wat gestel is op hoër vlakke van die organisasie so te bereik, 'n belangrike element van jou span strategie is om die beste praktyke om jou span te help om sy doelwitte te bereik implementeer. Aktiwiteite wat verskaffer bestuur te optimaliseer. gehalte . en operasionele uitnemendheid is ook belangrike faktore in die skep en uitvoering van 'n effektiewe span strategie. Sleutelpunte Strategie kan moeilik om te definieer nie, maar 'n goeie definisie is: Die bepaling van hoe ons sal wen in die tydperk wat voorlê. In besigheid is daar verskillende vlakke van strategie. Elkeen van hierdie het 'n ander fokus, en moet verskillende gereedskap en vaardighede. Korporatiewe strategie fokus op die organisasie as 'n geheel, terwyl sake-eenheid strategie fokus op 'n individuele sake-eenheid of die mark. Ten slotte, span strategie identifiseer hoe 'n span sal help om die organisasie voldoen aan die algemene doelstellings en doelwitte. Wenk: Ons Ontwikkel jou strategie artikel bied 'n gesonde verstand stap-vir-stap benadering tot strategie-ontwikkeling, wat jy kan aansoek doen om die ontwikkeling van 'n korporatiewe, sake-eenheid, of span strategie. Jy kan ook meer uitvind oor strategie-ontwikkeling deur die neem van ons noodsaaklike strategie happiegrootte Opleiding sessie. Hierdie webwerf leer jou die vaardighede wat jy nodig het vir 'n gelukkige en suksesvolle loopbaan en dit is net een van baie instrumente en hulpbronne wat jy hier sal vind by Mind Tools. Teken in op ons gratis nuusbrief. of saam met die Mind Tools Club en regtig belasten jou loopbaan Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, Julie 21. Team-aktiwiteite Toolkit Aanbod Oproep Alle L D Bestuurders


No comments:

Post a Comment