Monday, September 12, 2016

Online Kursus Vir Trading

Emini Futures DayTradingCourse Emini Dag Trading Kursus Oorsig In 1991, het ek besluit om voltyds te handel. Ek uitgepluis het 'n metode van swing handel aandele wat baie goed gewerk, maar ek wou eintlik termynkontrak (kry in en uit 'n bedryf in 'n kort tyd, in dieselfde dag, nadat hulle 'n redelike wins) daytrade. Ek kon nie t vind die tegnologie om dit te doen sonder om na die sentrum Atlanta en sit op 'n makelaar se kantoor die hele dag. In die begin van 1993 het ek ontdek die tegnologie vir daytrading van die huis en duif daarin eerste hoof, bou en toets van meganiese aanwysers voltyds. Destyds Weren daar t baie boeke of kursusse op die regte tyd termynmark daytrading. Soos die meeste ouens met 'n graad in elektriese ingenieurswese, ek het gedink ek kan my tegniese kundigheid te gebruik om meganiese aanwysers program om my te koop en verkoop seine vir die termynmark. Honderde intense uur later, tref dit my dat ek eintlik kon sien wat gaan gebeur op die live grafiek voor my hoëtegnologie aanwysers gelei tot 'n koop of te verkoop sein as hulle een gee aanleiding tot glad. Hoekom Omdat tydens my navorsing het ek kennis gemaak met Elliott Wave analise, wat in wese sê dat dit massa handelaar sielkunde wat die primêre drywer van markte. Elliott Wave analise is 'n dikwels misverstaan ​​metodologie wat gebruik is om die prys aksie van aandele te ontleed en voorspel waar die prys waarskynlik volgende sal beweeg. Ek het eintlik geneem klassieke Elliott Wave analise, bestudeer en dan vereenvoudig dit vir die doel van die maak van geld, eerder as vir die feit dat 'n Elliott Wave intellektuele. Gedurende hierdie tyd in die vroeë 1990 s was ek 'n aktiewe deelnemer in 'n poslys vir aanwyser bouers. As ek dinge ontdek, ek het dit met ander op die lys, indien hulle belang gestel het, maar die meeste Weren t belangstel in iets Kon hulle t te omskep in 'n aanwyser of 'n meganiese stelsel. Dit het my geskok. Die meeste van hierdie ouens didn t wil om te kyk na patrone op die grafiek. Die meeste net wou kode aanwysers en handel wat die aanwyser vir hulle gesê om te doen. Laat dit sink in. Hulle didn t wil om te kyk na die grafiek. Hulle wou 'n meganiese stelsel wat hulle outomaties vertel wat om te doen. Hulle didn t wil handelaars geword. Hulle wou die rekenaar om die handelaar te word. Laat my hierdie onderskeid duidelik te maak. Daar is twee hooftipes handelaars. Een tipe (nie my) is meganiese stelsel handelaars. Die meganiese stelsel in die rekenaar vertel hulle wat om te doen en hulle doen dit. Sodat hulle regtig don t moet daar wees. Hulle kan 'n minimum loon persoon in diens te neem om die bevele wat die meganiese stelsel genereer betree. Of hulle kan die meganiese stelsel direk betree die bestellings met die makelaar, terwyl die handelaar af gholf speel. Dit is wat droom handelaars verkoop. Baie nuwe daytraders dink dat hul taak is om 'n goeie meganiese stelsel wat hulle in hul rekenaar kan installeer wat hulle geld sal maak terwyl hulle weer af te speel gholf te vind. Daar is baie van die verskaffers daar buite wat wag om prooi op mense op soek na een van hierdie magiese stelsels. Die probleem is dat hierdie stelsels kurwe toegerus om ou data en dan wanneer getref met 'n nuwe data wat hulle don t werk. Natuurlik, het hulle almal beweer dat hulle don t dit te doen, maar hulle weer al toegesluit, sodat jy t kan sien wat hulle weer doen, sodat jy nooit sal weet. Anytime hoor jy iemand sê: As jy X dollars, by Y tyd vir jou belê gelede hierdie stelsel sou gegenereer Z dollars wins, dan kan jy aanneem dat jy weer na 'n kurwe toegerus stelsel en dat dit waarskynlik gewen t werk op nuwe mark data as die nuwe data is anders (en nuwe data in die toekoms is altyd anders). Die ander tipe handelaar is bekend as 'n diskresionêre handelaar. Dit is ek. Hierdie tipe handelaar maak sy eie besluite op elke handel. Hy is eintlik 'n ware handelaar. Dit is wat ek julle leer om te word, 'n onafhanklike diskresionêre handelaar. In ons geval, kyk ons ​​na 'n skoon grafiek van die Emini S P 500 futures met MERK hieronder. Dis dit. Geen aanwysers. En wat gebaseer is op patroonherkenning vaardighede wat jy leer in my loopbaan, leer jy om handel te dryf deur jouself of jy kan by ons aansluit aanlyn as jy verkies gesels gedurende die dag. Terug na die enkele grafiek en waarom dit is alles wat jy nodig het. Laat ons sê ons weer daytrading die Emini S P 500 futures, die gewildste termynkontrak in die wêreld, wat verhandel word deur mense oor die hele wêreld. Aangesien so baie mense handel, en aangesien al hierdie mense toegang het tot die internet en al nuus onmiddellik, dan sal al die nuus en data en inligting is reeds gebou in die prys aksie wat jy sien op die skerm. Daarom is die grafiek prentjie bevat wat reeds alle bekende inligting. Hang, raak dit nog beter. Algemene, die termynmark is ook antisiperende, wat beteken dat hul prys aksie is geneig om die werklike nuus lei, of verwag dit. OK, terug na my storie, en hoe dit kan jou help om 'n baie beter handelaar. Soms 'n nuwe deelnemer in die ou aanwyser bouer poslys sou vra of iemand weet van 'n manier om 'n paar daytrading afrigting, opleiding, of mentorskap kry, of as daar 'n kursus wat daar is. Hy sou gewoonlik op soek na daytrading geheime hy wou hy 'n jaar gelede geken het. Gewoonlik het hy nooit 'n antwoord omdat die meganiese stelsel programmeerders al gedink hy was op soek na die magie handel stelsel wat outomaties en winsgewend met geen werk aan sy kant was, dat hulle al die werk koorsagtig te bou, en hierdie nuwe man wou dit oorhandig aan het hom gratis met geen werk. 'N handelaar vriend per e-pos my en het voorgestel dat ek begin onderrig van 'n paar mense 'n maand sedert my tegnieke was soliede en sedert mense is op soek na afrigting. Ek hadn t nog beskou onderrig wat ek so geleer het ek gedink lank en hard daaroor en het gedink dit kan net 'n goeie idee wees. Na alles, sou dit my dwing om meer gestruktureerde geword in my tegnieke, nie om te noem dat ek dit al geleer mense in ander dissiplines en professies so ek onderrig vermoë het bewys. Dit was in 1994. Ek my eerste advertensie geplaas in die advertensie-afdeling van tegniese ontleding van aandele en kommoditeite Magazine. My eerste student het hier in Januarie van 1995 vir 'n week van een-tot-een opleiding voor sy volle jaar ondersteuning. Webblaaie begin steeds gewild rondom 1998, Dag Trading Kursus van 1994 DayTradingCourse geword in 1998. Ek ve verfyn deur die loop van die afgelope twee plus dekades en 'n paar dinge bygevoeg en uitgegooi dinge wat onnodig is, om dit nog beter te maak. Ek het 'n kursus. Dit is 'n volledige, een jaar verloop. Daar is twee verskillende maniere om Deel 1 van die kursus te neem, teen verskillende pryse. Deel 2 van die kursus is identies vir almal en is 'n volle jaar kletskamer en Daily Recap Webinars. Meer inligting oor wat in 'n minuut. Terug na die verskillende Deel 1 s. Deel 1: byt-grootte Video Metode: Ek het 49 gehalte video's wat Deel 1 van die kursus. Dit is 5 tot 15 minute byt-grootte videos wat jy aanlyn vir tot 'n jaar kan toegang vanaf enige internet verbind toestel, soveel keer as wat jy wil. Ek leer uit die handleiding en 'n oud-student daar om vrae te vra om te verseker dat die materiaal is deeglik en volledig is. Jy leer teen jou eie pas. Jy gewen het waarskynlik t nodig die video's na die eerste maand of twee, maar hulle weer daar as jy dit nodig het vir 'n volle jaar. Dieselfde materiaal bedek in jou gedrukte handleidings. As jy hierdie Deel 1 metode gebruik, die volle jaar kursus is 2000 Deel 2, die baie belangrike kletskamer en daaglikse herhaling webinars, is ingesluit. Deel 1: Een-tot-een Metode: Ek leer Deel 1 van die kursus myself, een-tot-een oor 5 dae (minus etenstye), persoonlik by my kantoor, of aanlyn via gotomeeting die volle jaar kursus is 5000 . Deel 2, die baie belangrike kletskamer en daaglikse herhaling webinars, is ingesluit. As ek julle leer by jou huis of op jou kantoor die volle jaar kursus is 6000 plus my reiskoste. Deel 2, die baie belangrike kletskamer en daaglikse herhaling webinars, is ingesluit. Voeg 'n beduidende ander of kind is 1000 elk. Ongeag die Deel 1 metode wat jy kies, die kursus kom met: Trading Pre-kursus Handleiding Trading Rekenaar Handleiding Trading Tuis Studiehandleiding Trading Sielkunde Handleiding Trading Tegnieke Handleiding Deel 2 van die kursus (volle jaar kletskamer en daaglikse herhaling webinars) Vir Deel 2 van die kursus, het ons 'n kletskamer gaan elke verhandelingsdag van 09:30 Eastern tot 16:00 Oos vir ons studente. Dit is ingesluit in jou volle jaar kursus. Dit is waar jy enige vrae te vra en kry duidelikheid oor enige iets. Ons doen ook rekenaarkonfigurasie en TradeStation opset as dit nodig is. As jy Deel 1 van die kursus met byt-grootte videos weer doen, sluit in die chat kamer en vra jou vrae reg daar. Tegniese ondersteuning ook. Alle ondersteuning word gedoen in die chat kamer. Op 04:00 Oos elke handel dag, het ons 'n daaglikse Recap Webinar waar jy jou papier ambagte, simulator ambagte, of werklike geld ambagte kan wys, en ontvang opbouende kritiek. As jy nuut weer, kan jy net kyk vir 'n rukkie en leer uit dit totdat jy gemaklik spring in her. Dit versnel jou vordering as 'n handelaar. Dit is ook fassinerende. Beide die chat room en Daily Recap Webinar is noodsaaklik dele van die kursus en van kritieke belang om studente om in die praktyk wat hulle geleer het in Deel 1 van die kursus. Die chat room en Daily Recap Webinars is waar jy die praktiese aspekte en nuanses van hierdie metode van handel te leer. Die Daily Recap Webinar is aangeteken en beskikbaar vir aflaai as jy t kan bywoon of as jy wil om dit weer te kyk. Die kursus is, kompleet met alles wat jy sal nodig het om te weet, sodat jy gewen t buite hulpbronne soos Investopedia of enigiets anders om die materiaal te leer nodig. Bel my, Paul Quillen, by 770-382-9656 (kantoorure) of 678-986-8602 (sel) indien u enige vrae het of as jy wil gesels oor die loop om te sien of dit is 'n goeie passing vir jou. Die uwe, Paul Quillen, stigter, Hoof Trader, en Instrukteur Paul Quillen, stigter, Hoof Trader en Instrukteur Etowah Valley Inc. DBA DayTradingCourse 35 Alex DRIVE NW Cartersville, GA 30121 770-382-9656 Kontak ons ​​Emini beursindex Futures Opvoedkundige Daytrading Kursus. Hier is 'n lae-risiko hoë waarskynlikheid handel inskrywings met behulp van eenvoudige Elliott Wave en tradisioneel Kandelaar Patrone in 'n tradisioneel Metode. Kopiereg 1994-2016 Etowah Valley Inc. DBA DayTradingCourse Emini Trading Videos My naam is David Marsh en ek vyf 'n dag handelaar vir meer as 15 jaar. Terug in 2007, ek die eerste keer aanlyn en verkoop my Merk Trader Dag Trading Kursus. Dit was so 'n sukses dat ons moes die aantal studente beperk en uiteindelik staak sy verkoop aan die publiek in 2012. Dit verleen my tyd om te fokus op die ontwikkeling (en lewendige onderrig) van die nuwe strategie Ek m bekendstelling aan jou vandag, die ETS Power Trading System. Ek eerlik glo dit is 'n groot inhoud op 'n groot waarde. Die metodes Ek sal julle onderrig vir niemand is en jy sal die gereedskap en tegnieke wat nodig is om 'n suksesvolle dag handelaar wees leer. Gaan na ons ETS blog vir Live Video. op die ETS Power Trading System Wil jy meer inligting oor my ETS Power Trading System. Die ETS Power Trading System is die laaste handel kursus wat jy ooit sal koop, en die beste dag handel opleiding wat jy ooit sal kry ETS Power Trading System Verbeel werk 2 uur per dag en verdien genoeg geld om 'n groot lewe te maak. Klink goed dit moet en wat is wat jy kan bereik deur die dag handel die E-mini markte met behulp van my nuwe ETS Power Trading System. Hierdie stelsel voeg 'n hele nuwe dimensie aan die dag handel die Emini markte. Dit gee jou die gereedskap wat jy nodig het om nie net 'n mark verhandel nie, maar 'n paar markte, as jy Tans wil ons gewoonlik handel twee markte elke dag - die Nasdaq Emini mark en die Emini S P mark. Ons doel is om gemiddeld 100 per kontrak per dag. So selfs 'n handelaar met 'n kleiner handel rekening kan steeds potensieel verdien 300-500 per dag 'n handelaar met 'n groter rekening het die potensiaal om te verdien en meer as 1000 wins per dag - en dit alles in die oggend handel sessie Natuurlik, handel is moeilik . Dit verg dissipline en risiko kapitaal. Dag handel is beslis nie vir almal, en jy moet die risiko's van die saak te verstaan ​​as niemand kan waarborg dat jy sal baat. Aan die ander kant egter 'n goed opgeleide, gedissiplineerde handelaar kan 'n aansienlike lewende dag handel verdien die Emini markte. Die sleutel hier is dissipline. Ek ve opgelei honderde mense en ek sien eerstehands hoe suksesvol nuwe handelaars en ervare handelaars gelyk gedoen met my E-mini strategieë. Die ETS Power Trading System leer jy 4 handel setups. Ons julle leer ook hoe om te identifiseer watter een van die 4 handel setups te gebruik op enige gegewe tyd op grond van aksie mark en wisselvalligheid. Met ETS Power Trading System, sal jy altyd weet wat handel setup te neem en waarom. Dit is 'n baie belangrike konsep as die markte altyd verander en ontwikkel. Jy kan 'n sekere handel strategie wat wonderlike eendag werk, maar versuim klaaglik die volgende te hê. Dit is hoekom ons leer jy vier handel Opstellings - om alle vorme van markaktiwiteit dek So wanneer jy 'n trending mark, byvoorbeeld, het ons 'n handelsmerk vir daardie. As die mark is woelig of sywaarts, ons het ambagte vir wat as goed. Die ETS Power Trading System het 2 afsonderlike opleiding modules. Die eerste deel kan beskou word as selfstudie - jy sal teken in ons webwerf, en kyk ons ​​opleiding video's waar ons leer jy die basiese tegnieke agter ons metodologie en twee van die handel setups. Die tweede kom in ongeveer 30 dae of so, en nadat jy ten volle gemaklik met die tot dusver aangebied materiaal, sal jy leer en ervaar die res van die ETS Power Trading System in 'n lewendige opleiding omgewing met myself en my personeel. Ons doen hierdie lewendige opleiding in drie verskillende instellings: 'n Live tweedaagse Online Webinar Live opleiding in die klaskamer (ongeveer twee keer per jaar) Live persoonlik, een op een met David Marsh, in Jacksonville, FL. In bykomend tot die bogenoemde, bied ons ook 3 aanvullende sagteware programme: ProIndicator V3 PTS aanwyser PTS Trader - Automated Trading Strategie Hier SA vinnige PTS kursusraamwerk: Deel 1 - eerste 30 dae: Hier is deur te kyk na video's, praktyk handel op SIM, kommunikeer met Dawid en sy personeel via e-pos, en die lig aangeteken en live webinars waar ons dek wat jy geleer het in vorige video's en vrae te beantwoord. Deel 2 (Live Webinar Opsie) Live Webinar: Vir ongeveer 5 uur per dag, vir 2 dae, jy sal ons live webinar woon waar Dawid sal leer 2 van die oorblywende setups en bied 'n plan en 'n padkaart wat jou in staat sal stel om te erken hoe om die metodes saam en wanneer om elkeen van die 4 setups gebruik het. Hy sal jou dan leer hoe om dit toe te pas om die Nasdaq-mark en die toepassing daarvan in ander markte te bespreek. So, wat gaan dit goed kos, die waarheid vertel word, het ons nog altyd gehou van ons pryse laag. Ons doen dit omdat ons weet dat baie nuwe handelaars 'n baie handel kapitaal nie mag hê en is net begin. Daarom wil ons u om ons te leer, na wat ons voel, is 'n baie billike prys. Opsie 1: Online - 3495 Gaan na bladsy Toegang einde ons webwerf waar jy die Deel 1 Opleiding Video's kan kyk. Toegang tot ons beginners handel kamer waar jy na ander studente kan praat, en vra vrae in real time. Toegang tot ons PTS Forum. Toelating tot ons Deel 2 - Live Online Webinar. Toegang tot ons voorheen aangeteken webinars. 'N eenjarige Huur ons ProIndicatorV3 sagteware. 30 dae proef om ons PTS aanwyser na afloop van die Deel 2 Online Live Webinar. Opsie 2: Klaskamer - 7995 Gaan na Bestel Page Alles ingesluit in Opsie 1 Toelating vir 1 tot ons live klaskamer geleentheid wat in Jacksonville, FL n PERMANENTE lisensie om die PTS aanwyser en strategie aan alle toepaslike opleiding. Ons leer hoe om 'n ander mark verhandel - SLEGS aan die lig gebring om studente in hierdie klas. Opsie 3: Leef met David Marsh Kontak David Kontak ons ​​om besonderhede en pryse ontvang. Jy sal 'n gedeelte van jou opleiding aanlyn te doen en na ongeveer 30-45 dae, sal jy en Dawid 2 dae in Jacksonville, Florida skeduleer waar jy alles in die ETS Power Trading System Dawid sal leer sal jy leer twee ander markte - net geleer een op een. 'N eenjarige Lease aan al ons sagteware. Aangesien dit een-tot-een persoonlike opleiding gebeurtenis so baie beperk, moet ons eers praat oor die telefoon aan goedkeuring voor te koop kry. Asseblief don t word mislei deur ander handel stelsels aanlyn dat 'n baie hoë prys tags. Dit is 'n bekende sielkundige ploy wat speel op emosie. Mense glo opreg dat 'n hoër prys is gelykstaande aan 'n beter stelsel. Die ETS Power Trading System is die laaste handel kursus wat jy ooit sal koop, en die beste dag handel opleiding wat jy ooit sal kry Bestel jou ETS Power Trading System Kursus Nou Resources Emini Trading Glossary Wall Street Journal Online Chicago Mercantile Exchange Standard (patent hangende) Small Business Webwerf ontwerp deur Xisle Graphix DISCLAIMER: Futures en opsies handel behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Die waardasie van termynkontrakte en opsies kan wissel, en, as gevolg daarvan, kan kliënte meer as hul oorspronklike belegging verloor. Die impak van seisoenale en geopolitieke gebeure is reeds opgeneem in markpryse. Die hoogs aged aard van termynkontrakte handel beteken dat klein markbewegings 'n groot impak op jou handel rekening sal hê en dit kan werk teen jou, wat lei tot groot verliese of kan work for you, wat lei tot groot winste. As die mark beweeg teen jou, kan jy 'n totale verlies van meer as die bedrag wat jy in jou rekening gedeponeer in stand te hou. Jy is verantwoordelik vir al die risiko's en finansiële hulpbronne wat jy gebruik en vir die gekose handel stelsel. Jy moet nie betrokke te raak in die handel, tensy jy die aard van die transaksies wat jy aangaan en die omvang van jou blootstelling aan verlies ten volle te verstaan. As jy hierdie risiko's nie ten volle verstaan ​​nie, moet jy onafhanklike advies van jou finansiële adviseur te soek. Alle handel strategieë gebruik op jou eie risiko. Hierdie sagteware moet nie staatgemaak word as advies of vertolk word as die verskaffing van aanbevelings van enige aard. Dit is jou verantwoordelikheid om te bevestig en te besluit wat handel dryf te maak. Handel net met risiko kapitaal dit is, handel met geld wat as verlore, sal nie nadelig invloed op jou lewenstyl en jou vermoë om jou finansiële verpligtinge na te kom. Afgelope resultate is geen aanduiding van toekomstige prestasie nie. In geen geval moet die inhoud van hierdie korrespondensie beskou word as 'n uitdruklike of geïmpliseerde belofte, waarborg of implikasie van Handelaars Onderwys LLC dat jy sal baat of wat verliese kan of sal op enige wyse beperk word hoegenaamd nie. Handelaars Onderwys LLC is nie verantwoordelik vir enige skade gely het as gevolg van die gebruik van enige van ons handel strategieë en sagteware. Die AutoTrader moet nooit sonder toesig gelaat word as gevolg van die moontlikheid van gebeure uit jou beheer, soos rekenaar of data mislukking, kragonderbrekings, posisie inco, en / of netwerk probleme. - Verlies te beperk strategieë soos stop verlies bestellings kan nie effektief wees omdat marktoestande of tegnologiese kwessies kan dit onmoontlik maak om sodanige opdragte. Net so, kan strategieë gebruik van kombinasies van opsies en / of futures posisies soos verspreiding of straddle ambagte net so riskant so eenvoudig lang en kort posisies wees. Inligting wat in hierdie korrespondensie is uitsluitlik bedoel vir inligting doeleindes en is verkry uit bronne daarvan geloofwaardig is. Inligting is geensins gewaarborg. Geen waarborg van enige aard geïmpliseer of moontlik waar projeksies van toekomstige toestande is probeer. Grafiek deur Ninja Trader Steek Dit word Posbus Die aankondiging van die Nuwe ETS NQTrader, ETS EuroFXTrader en ETS CrudeTrader David Marsh en ETS is baie trots op hul nuutste handel sagteware programme, ETS NQTrader, ETS EuroFXTrader ETS CrudeTrader kondig. Alle programme motorhandel hul onderskeie markte. Stel jou voor, ten slotte, handel sonder emosie, geen tweede raai, geen niks. Die sagteware doen dit alles vir jou outomaties die Nasdaq 100 (NK), Euro Futures (6E) en Ru Markte (CL) handel met hierdie nuwe outomatiese programme: ETS NQTrader, ETS EuroFXTrader, en ETS CrudeTrader. Eindig dropin venster - Oor Andrew Hi, I m Andrew Mitchem n voltydse valuta handelaar, belegger en Forex Trading Coach. Ek ve is die handel die Forex markte vir meer as twaalf jaar, en ek vyf 'n stelsel wat handel Forex baie winsgewend vir my gemaak het ontwikkel. Maar soos baie nuwe handelaars, my vroeë jare van die saak was nie winsgewend nie. Ek verloor geld te danke aan die neem van slegte ambagte, lees help nie e-boeke en die aankoop van handel robots wat belowe om die deur vir 'n suksesvolle handel te ontsluit. Ek vermors ontelbare ure dophou verskeie aanwysers merk oor my skerm en giet oor online forums op soek na 'n stelsel wat my sou red. Kortom, sover handel betref was ek onopgevoede en ek kon die handel sonder 'n plan of 'n logiese handel metode. Ek bied Forex afrigting, want ek wil om jou te red van die tyd en geld wat ek en soveel ander handelaars verloor probeer om uit te vind hoe om die markte handel te dryf. Ek ve gelewer my Forex afrigtingskursus by mense in meer as 54 lande regoor die wêreld. Ek geniet die vryheid wat die valuta handel bied. Ek kan ambagte enige tyd en enige plek te maak. Daar is geen ander sake waarvan ek weet dat bied dieselfde soort voordele en belonings. Hoekom ek 'n keuse aan buitelandse geldeenhede handel te dryf Soos reeds genoem, is daar geen ander sake waarvan ek weet dat so 'n fantastiese geleenthede bied. Forex kan my die vryheid om te kies wanneer ek wil om handel te dryf. Ek persoonlik verkies om te werk van die huis af, maar as ek weg van die huis al wat ek nodig het, is my laptop. Die opstel van die koste is laag, ek hoef nie enige personeel in diens te neem, ek hoef nie 'n winkel of pakhuis huur en ek my eie baas. Hefboom is so 'n trekpleister vir die Amerikaanse geldeenheid handelaars en in besigheid Ek het geleer dat as oordeelkundig en korrek gebruik word, kan ook gebruik 'n ongelooflike kragtige instrument wees. Maar hefboom is ook 'n tweesnydende swaard en kan jy vernietig as jy dit gebruik sonder goeie kennis. Toe ek m nie handel of afrigting, lief ek tyd spandeer met my pragtige vrou, ons 5 kinders en geniet die pragtige natuurskoon in my huis van Nieu-Seeland. As jy al ooit so kop en moet 'n paar groot akkommodasie, check out my ander besigheid op spaview. co. nz Ek is mal oor krieket, ek het 'n private helikopter lisensie en my eie helikopter te vlieg 2-3 keer 'n week en ek hou 'n sempai gordel (assistent afrigter) in GKR Karate. Hoe ek persoonlik Handel Ek hou nie van die vergadering op 'n rekenaar die hele dag kyk kaarte. Ek gebruik om dit te doen in my vroeë dae van die saak en dit regtig nie vir my werk. Ek hou van om geduldig te wees en net ambagte wat sterk setups en 'n goeie risiko vir verhouding beloon het nie. Daily kaarte is my gunsteling tyd as ek vind dit die mees betroubare. Hulle benodig ook die minste hoeveelheid werk net 'n paar minute elke dag om te scan deur elke geldeenheid paar op soek na die ideale handel geleentheid. Die aanduiding dat ek ontwikkel het help my kyk vir 'n sterk kers patrone, saam met oorkoop of oorverkoop gebiede en plaaslike ondersteuning en weerstand gebied. Ek gebruik dan Fibonacci retracements en uitbreidings in 'n unieke manier om te help voer en my poste te verlaat. Tipies is daar 3 of 4 goeie handel Opstellings per maand vir elk van die 20 munt pare wat ek studeer op 'n daaglikse grafiek. Die beloning: risiko van hierdie ambagte is gewoonlik sowat 3: 1 beteken 'n 0,5 rekening risiko op 'n individuele handel sal lei tot 'n 1.5 rekening wins indien suksesvol. My ander gunsteling tyd rame te handel is die Weekly kaarte, die 12 uur, 6 uur (die H12 en H6 kaarte is geskep deur 'n stuk sagteware wat ek geskep het wat my kliënte toegang tot) en 4 uur kaarte. Ek bestudeer die Weekly en Daily waarskynlik sterkte en swakhede en ek verkies om ambagte wat in dieselfde rigting as die waarskynlike termyn tendens langer neem. Ek kyk net vir 'n potensiële nuwe handelsmerk opstel oor die voltooiing van 'n kers, sodat dit maak dit baie maklik om te weet wanneer om te kyk na my kaarte. My persoonlike gebou MT4 sagteware waarskuwings my wanneer 'n geskikte staander vorming plaasgevind het en dit is dan tot my om te besluit of daar genoeg ander faktore in my guns voor die aanvang van 'n nuwe handelsmerk. Die beloning: risiko van hierdie my ambagte sal wissel tussen 'n 1.5: 1 deur middel van 'n 5: 1 beloning: risiko afhangende van die individu handel en die tydraamwerk van die grafiek verhandel. Met 'n 0,5 rekening risiko per handel, dit lei tot 'n rekening wins van tussen 0.75 2.5 Indien die handel suksesvol is. Sommige van my kliënte verkies die baie kort tyd raam kaarte. Sommige handel net 1 en 5 minute kaarte terwyl ander verkies om 'n mengsel van D1 kaarte en 'n paar korter tydsraamwerk kaarte soos 1 uur en miskien 15 minute kaarte. Die stelsel leer ek sal werk op alle pare en al tydraamwerke. Jou keuse hang af van wat jou pas. Hoekom ek Kandelaars gebruik as my grootste handelsvennote instrument Japannese kandelaars is sekerlik die belangrikste deel van my handel stelsel en dit is hoekom ek 'n aanduiding dat jou kaarte sal scan op soek na 'n goeie kers formasies en kers patroon kombinasies ontwikkel. Die kerse vertel my waar die mark sentiment is nou en dit laat my ambagte te voer lank voor enige aanduiding moontlik 'n goeie potensiaal handel setup kan wys. Net so, 'n begrip van sekere kers vorms en patrone aan te bied vir my 'n vroeër uitgang van 'n handelsmerk sonder om terug geld aan die mark. In hierdie mark enige kant wat jy kan bereik dikwels die verskil tussen 'n goeie handel en 'n groot handel kan wees. Ek sal julle onderrig wat kerse in die valuta-markte beste werk en hoe om dit suksesvol gebruik in samewerking met sekere Westerse tegniese metodes analise. Onthou: Die moeilikste deel van die saak is die handel van die regterkant van die kaarte. Dit is maklik om te sien wat sou gebeur het, maar om te weet wat om nou te doen is die belangrikste ding en die moeilikste ding. Wat maak my afrigtingskursus verskillende en hoekom moet jy die loop van my metode van handel neem Eerstens is winsgewend te maak. Ek het persoonlik hierdie kursus ontwikkel en ek sal jou leer om presies te handel op dieselfde manier as wat ek myself elke dag handel as 'n voltydse Forex handelaar en private fondse bestuurder. Jy sal kry geleer die hele strategie nie net 'n deel van die strategie. Jy kry persoonlik geleer deur my, nie deur 'n paar spreker wat groot op vermaak 'n gehoor, maar wat kan t handel self dit is hoeveel ander maatskappye te bedryf. Die metode wat ek leer jou sal toelaat om winsgewend heeltemal handel deur jouself, dink net hoe waardevol hierdie kennis sal wees. Geen behoefte aan hulp van buite soos forums, robotte, subskripsies ens Neem 'n blik op my getuies om te sien wat my kliënte het gesê oor my loopbaan. Sodra jy die logika agter die stelsel te verstaan ​​wat jy sal in staat wees om 'n groot handel setups te identifiseer in 'n mark en die gebruik van enige tydraamwerk en in real time. Dit is 'n belangrike deel te erken as so baie stelsels lyk groot ambagte, maar alles in nawete wys. Ek sal jou leer hoe om nuwe bedrywe te identifiseer as hulle hulself te wys, sal jy weet waar om jou stop verlies en wins teiken plaas en jy sal weet hoe om jou ambagte te bestuur. Hoeveel handelaars sal bied om jou persoonlik te leer in jou eie huis of kantoor. Hoeveel handelaars na jou plaaslike gemeente sal kom net 'n klein groepie van die handelaars te leer. Hoeveel handelaars sal offer wat jy persoonlike aanlyn afrigting. Hoeveel handelaars sal jy 'n lys van die dieselfde ambagte te stuur as hulle elke dag met blydskap my loopbaan is geskik vir enigiemand neem, van die absolute beginner tot die meer ervare handelaar. Wil jy meer oor my afrigtingskursus weet as jy wil graag meer weet kliek onder die Kontak Andrew knoppie en ek sal so gou as wat ek moontlik kan kontak. Van Dairy boer om forex handelaar


No comments:

Post a Comment